۱۳۹۱ بهمن ۱۶, دوشنبه

لاریجانی ها و تجاوز، کامجویی دیروز درد ورنج امروز

امروز علی لاریجانی اصالتاً‌از طرف خود و نیابتاً ا طرف برادرش صادق لاریجانی  نسبت به اظهارات محمود احمدی نژاد واکنش نشان داد. ناله های امروز لاریجانی  قطعاً به خاطر تجاوز احمدی نژاد به قانون و خود سری های او نبود زیرا پنج سال است که علی لاریجانی   درمقام ریاست مجلس شاهد تجاوز رئیس دولت به قوانین بوده اما هیچگاه آن تجاوزات ، فریاد لاریجانی را به آسمان نبرده است .  ناله های دردآلود امروز علی لاریجانی به خاطر ورود احمدی نژاد به حوزه خانوادگی او و تجاوز به حریم « لاریجانی» ها بود. اما چه می توان کرد . کسی که زمینه تجاوز دردآلود امروز به لاریجانی ها را فراهم کرد کسی نبوده جز سعید مرتضوی !  همان فردی که  قبلاً‌ هم برای خوشایند بالادستی های خویش ، فرمان تجاوز صادر کرده است . البته   قربانیان  این تجاوز را بالادستی مرتضوی تعیین می کند .  این قربانیان ، یک روز  فرزندان   زندانی ملت در کهریزک بودند   که  به جرم حق خواهی زندانی شده بودند و برای خوشایند رهبر و امربران او ـ از جمله برادران لاریجانی ـ به دستور سعید مرتضوی مورد تجاوز قرار گرفتند . یک روز هم  مرتضوی   قربانی خود را  از میان کسانی انتخاب می کند  که  ارباب جدید ـ محمود احمدی نژاد ـ کینه ایشان را به دل گرفته است .

اکنون که برادران لاریجانی درد تجاوز را حس کردند خوب است لختی بیندیشند .  علی لاریجانی ، رفتار مرتضوی  و احمدی نژاد را« مافیایی ، غیر قانونی و غیر اخلاقی » دانست . در واقع مرتضوی  بدون ترس از رؤسای دو قوه، برادر ایشان را به اتاق خویش  برده  و به صورت غیرقانونی از اعترافات او نوار صوتی و تصویری تهیه نموده تا دل ارباب را خوش نماید .آیا از چنین کسی بعید بوده که  برای دلخوش ساختن ارباب سابق ، تعدادی جوان بی پناه که اتفاقاً در آن زمان رهبر و رؤسای سه قوه دشمن آنها بوده اند را مورد بدترین تجاوزات و تعدی ها قرار دهد؟ آیا برادران لاریجانی به یاد می آورند که علیرغم مستندات ارائه شده توسط کروبی ، به دفاع از آمر - وشاید عامل ـ تجاوزات کهریزک پرداختند و ادعای قربانیان تجاوز را تکذیب کردند ؟  آنها  تجاوزات سال ۱۳۸۸ که مرتضوی زمینه ساز آنها بود را تکذیب  کردند  زیرا  موجب کامجویی  سیاسی برادران لاریجانی و ارباب ایشان می شد.

 من برای برداران لاریجانی که ناله های آنان به خاطر تجاوزات احمدی نژاد و مرتضوی ، هنوز در فضای کشور شنیده می شود پیشنهادی دارم . پیشنهاد من ، رسیدگی به سخنان معلم آزاده « محمد داوری » است که در همین هفته خطاب به قاضی شریح جمهوری اسلامی ـ احمد خاتمی  ـ بیان شد. داوری باردیگر بر مستند بودن ادعاهای آقای کروبی در مورد وقوع تجاوز  در کهریزک  در دوره مسئولیت مرتضوی پافشاری کرده است.  علی لاریجانی و صادق لاریجانی اگر می خواهند  حد اقل  در تجاوز اخیر مرتضوی ، همراهی و ابراز همدردی مردم را با خود داشته باشند یکبار غیرت و انصاف به خرج دهند و اجازه دهند ادعاهای محمد داوری  توسط یک هیئت بی طرف و با غیرت  مورد رسیدگی قرار گیرد. 

آقایان لاریجانی ! امروز شما درد ورنج ناشی از  تجاوزپیشگی مرتضوی را با اعماق وجودتان حس کردید.اگر می خواهید بار دیگر از همین ناحیه مورد تجاوز قرار نگیرید به سخنان دردمندانه معلم شجاع محمد داوری و شیخ آزاده مهدی کروبی  توجه کنید.

۳ نظر:

  1. افشا گری احمدی نژاد یک پیام روشن برای خامنه ای داشت که او بلوف نمیزند و اگر لازم باشد کشتی نظام را سوراخ میکند.به نظر نگارنده خامنه ای پروژه حذف فیزیکی احمدی نژاد را در دستور قرار خواهد داد.چون پرونده های زیادی از فساد مالی بیت و اذناب خامنه ای در دست دارد.که اگر توسط یک مقام حکومتی مثل او تایید شود مثل اره ای که حالا بگیم در گلوی خامنه ای گیر کرده باشد به این سادگی ها قابل رفع نیست.

    پاسخحذف
  2. احمدی نژاد بطرز تحسین کننده ای از مدیران خود دفاع می کند . بر خلاف خاتمی که مثل ماست وارفته می ایستاد تا مدیران و روزنامه نگارانش را زندانی کنند و لبخند می زد ,او فقط برای یک استضیاح یک وزیر نه چندان مهمش حاضر شد به مجلس برود و توی گوش برادران لاریجانی بکوبد!! کاری کرده که دیگه کسی جرات نگاه چپ به اعضای هیئت دولت خدمتگزار و دزد را نداشته باشد. آنها می ترسند اگه یک دفعه دیگه یک وزیر را استیضاح کنند , محمود فیلم اتاق خوابشان را در مجلس پخش کند!

    پاسخحذف
  3. آقای واحدی، مرتضوی ازنظرخامنه ای وباندمافیایی وی یک مهره سوخته است والان قاضی صلواتی ده برابرمرتضوی حکم محکومیت وقتل صادرمی کند لذا حمله به مرتضوی مثل حمله به سعیدامامی برای مختومه کردن پرونده قتل های زنجیره ای به وی است باید به خامنه ای ولاری جانی هاحمله کرد که عمده 700 میلیارددلاردرآمدنفتی رابالاکشیده اند وبا فتنه نامیدن انتخابات وتوجیه قتل شهدا دستشان تامرفق درخون آنها فرورفته است

    پاسخحذف