۱۳۹۱ بهمن ۷, شنبه

این هم عزتی که احمدی نژاد برای ایران آورده است

محمود احمدی نژاد در جریان تبلیغات انتخاباتی سال ۱۳۸۸ ، غصه آور ترین روز زندگی خود را روزی دانست که  به ادعای او، خاتمی به فرانسه رفته بود و استقبال ژاک شیراک از خاتمی ، خیلی مناسب نبود. به ادعای احمدی نژاد ، شیراک از بالای پله ها تکان نخورد تا خاتمی آن همه پله را بالا برود. البته همان روزها تصاویری در رسانه های ایران چاپ شد که نشان داد احمدی  نژاد دروغ می گوید.  حالا ببینید در دوره « عزت اسلامی » کار مملکت به کجا رسیده ! وقتی می خواهند یک رئیس جمهور حسابی را به کشوری دیگر دعوت کنند نماینده رئیس دولت میزبان به کشوری که قرار است رئیس آن را دعوت کنند می رود و تازه ، طرف دعوت شده ، کلی ناز می کند که « حالا ببینیم چه می شود »  مثل دعوت از رئیس جمهور مصر برای سفر چهار ساعته به ایران ـ اینجا ـ و ـ اینجا ـ اما  وقتی نوبت به دعوت آقای مرسی از اقای احمدی نژاد می شود  وزیر خارجه  جمهوری اسلامی به مصر می رود تا دعوت را دریافت کند ـ اینجا و اینجا  را ببینید ـ و بعد هم احمدی نژاد در پاسخ به سفر چهار ساعته مرسی ، یک سفر دوروزه به مصر را تدارک می بیند.

۲ نظر:

  1. حتی اگر تعریف حضرات از مناسبات جهانی مبنی بر میش و گرگ بودن را بپذیریم باج دادن به ابر قدرت جهان شرف دارد بر باج دادن به روسیه چین ترکیه امارات بشار اسد بولیوی نیکاراگوئه حماس حزب الله و الی آخر
    من نمیدانم آقای بصیرت چطوری سه اصل حکمت و عزت و...
    را در مورد مصر توجیه میکند چرا که هفته پیش گردهمائی تجزیه طلبان اهواز در انجا برگزار شد و فراموش نشود در آن سه ساعتی که مرسی برای عدم تعهد به ایران آمد ولایتی و لاریجانی و ... چه التماسی میکردند که مرسی را پیش عظما ببرندو او قبول نکرد.

    پاسخحذف
  2. سفرش به برزیل را یادت نره که با گارد فرودگاه عکس یادگاری انداخت چون هیچکس به استقبالش نیومده بود.

    شما که اقای واحدی ایران نیستی، شاید دقیق نتونی شرایطا درک کنی. گرونی پدر مردما درآورده. هرجا میری همه دارن فحش میدن به باعث و بانیش. همه جا بحث مردم شده گرونی. تو تاکسی، تو خیابون، تو مغازه ها، شب نشینی ها، محل کار مردم. واقعا پدر مردم دراومده.
    هرکی صداش دربیاد میگیرنش. روزنامه نگارا را هم که گرفتن. ای خدا این زندگی سگی ما کی تموم میشه؟

    پاسخحذف