۱۳۹۱ بهمن ۴, چهارشنبه

مرید سینه چاک رهبر و دستاورد جمهوری اسلامی برای روستای او

آقای حیدر رحیم پور ازغدی اگر چه به اندازه فرزندش ـ حسن رحیم پورـ مشهور نیست اما الحق در « بی ربط گویی» دست پسر مشهور خود را  ازپشت بسته است. دو سال و نیم پیش در نخستین سالگرد راهپیمایی افتخارآمیز ۲۵ خرداد ، نامه ای خطاب به سید علی خامنه ای و محمود احمدی نژاد - اینجا -  نوشت  که در بخشی از آن آمده بود :«

سوگند به خدا که من در عمر سیاسی‌ام بسیار از غصه دردمندی کشورم، اشک غم ریختم و بر مظلومیت شیعه گریسته‌ام، لیکن فقط پنج بار از شادی گریسته‌ام.
اولین شادی آن روز که نوجوانی بودم و از پی مصدق و فقیه کاشانی و نواب همیشه شهید به خاطر ملّی کردن نفت و کوتاه کردن دست روباه پیر از دامان پاک مام وطن اشک شادی می‌ریختم ......و آخرین بار، دیروز که توانستید با تدبیرتان پوز آمریکا و جهان استکبار را به خاک بمالید. لیکن این بار تا به این لحظه دو مرتبه اشک شوق چشمان همیشه گریانم را شسته است و این خبر خوشی است.»
حیدر رحیم پور دوباره دست به قلم شده  تا معجزه ای دیگر از رهبر فرزانه را به اطلاع مردم قدر نشناس ایران برساند اما نا خود آگاه چه حقیقتی را از دستاورد های   جمهوری اسلامی افشا نموده است : فراگیری اعتیاد ! او در وصف روستای خود اینچنین نوشته است :« پیش از انقلاب ۷۰% مردم آن روستا به گونه‌ای در رشته دامپروری، دست‌اندرکار بودند و در آنجا به جز چند وابسته به حکومت، معتادی نبود. لیکن پس از پیروزی، که دامداری‌های آنجا بسته شد ۱۷ دامپرور در همان روستای یک وجبی مغازه طلا فروشی بازکردند، زیرا سودِ خرید طلا بیشتر بود و نیز گزارش داده بود که برخی از دامپروران پیشین هم دست‌اندرکار فروش هروئین گشته‌اند و هر لحظه معتادان بیشتر می‌شوند و اعتیاد فراگیر!" » 
متن کامل افشا گری صادقانه  این استاد مسلم رسانه های جمهوری اسلامی را در اینجا بخوانید .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر