۱۳۹۱ تیر ۲, جمعه

دزدان بی حیای جمهوری اسلامی ، حالا پیامک دزدی


دوم تیرماه ۹۱
ســـــــران جمهوری اسلامی ، دست تمام بی حیـــــاهای دنیا را از پشت بسته اند و این بی حیایی را به عوامل خود هم آموزش می دهند. قبلاً در یادداشتی به تلاش های زبونانه حکومت برای دزدیدن « بهار عربی » و تبدیل آن به « بیداری اسلامی » ، دزدیدن « شهدای جنبش سبز » و تبدیل آنها به « شهدای بسیجی قلابی » و سایر دزدی های بی حاصل اشاره کردم. امروز دیدم یکی از بازوهای رسانه ای دزدان بی حیا ، به سراغ پیامکی رفته که ظاهراً این روزها در ایران مورد توجه مردم قرار گرفته است . در این پیامک از مردم خواسته شده که «شنبه، یکشنبه، دوشنبه در اعتراض به گرانی و تورم نان و شیر خریداری نمی کنیم. فقط سه روز با هم متحد باشیم. برای کمک به هموطنان کم درآمد و آسیب پذیرمان. لطفا اطلاع رسانی کن هموطن»
حقیقتاً تا دیروزبه پیشنهاد ابتکاری برخی هموطنان برای خودداری سه روزه از خرید شیر و نان ، به دیده تردید نگاه می کردم . زیرا بر این باور بودم که قیمت گوشت ، مرغ و برخی مواد غذایی دیگر ، غذایی جز نان برای برخی هموطنانم باقی نگذاشته و لذا امکان تحریم خرید این دو قلم کالا وجود ندارد . اما امروز این خبر را بر روی خروجی خبر گزاری حکومتی ایسنا دیدم و متوجه شدم که بوق تبلیغاتی حکومت ، مأمور « دزدیدن پیامک » شده است . ظاهراً حضرات تصمیم گرفته اند دستاورد احتمالی این اقدام ابتکاری را به نفع « برنامه ضدمردمی حذف یارانه ها » مصادره نمایند . البته ، هدفمند کردن یارانه ها ، می تواند منجر به دستاوردهای مثبت شود که شرط آن ، استقرار یک دولت کارآمد و سالم است نه دولت « دزدی های سه هزار میلیارد تومانی » . نکته عجیب در خبر اخیر بنگاه خبرپراکنی ایسنا آنست که نشان می دهد که اگربه جای سه روز ، سی روز هم غذای اصلی برخی خانواده ها از سفره آنها حذف شود سران حکومت ، متأثر نخواهند شد.
به هرحال ، تلاش سران حکومت و بوق های تبلیفاتی ایشان برای مصادره این پیامک ، مرا مطمئن ساخت که « آنچه این حکومت را به وحشت می اندازد همبستگی مردم است و طرح های ابتکاری که توسط برخی هموطنان عرضه می شود گاه دهها برابر طرح هایِ دهان پُرکنِ سیاسی می تواند حکومت را دچار ترس و انفعال کند.
لذا من هم از هموطنانم می خواهم با مشارکت در این طـــرح ، همبستگی خود را به رخ حکومتِ «وحشت آفرین» و و«وحشت زده » جمهوری اسلامی برسانند.

«شنبه، یکشنبه، دوشنبه در اعتراض به گرانی و تورم نان و شیر خریداری نمی کنیم. فقط سه روز با هم متحد باشیم. برای کمک به هموطنان کم درآمد و آسیب پذیرمان. لطفا اطلاع رسانی کن هموطن»


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر