۱۳۹۱ خرداد ۲۲, دوشنبه

کار گزاران جمهوری اسلامی یا بیماران جنسی



حقیقت آنست که کمتر سخنی یا اقدامی از مسئولان جمهوری اسلامی سراغ دارم که عصبانیت انسان های مستقل را به دنبال نداشته باشد . اما برخی اظهارات واقدامات آنها آنچنان است که خون هر انسانی را به جوش می آورد . روز گذشته سایت های خبری به نقل از فرمانده آدم کش پلیس جمهوری اسلامی نوشته اند پليس مستندسازي زيادي از حضور زنان و مردان در هنگام بازي فوتبال در سراسر كشور انجام داده است و متوجه شديم كه هنگامي كه زنان و مردان با يكديگر به تماشاي فوتبال مي‌پردازند، وضعيت مناسبي نيست .»او در ادامه افاضات خود ، همچون «کافر که همه را به کیش خود می پندارد» اظهار داشته است :«فوتبال بازي هيجاني است وفردي در هنگام تماشاي اين بازي حواسش جمع نيست... مردان در هنگام بازي فوتبال هيجاني شده و..» . هم زمان با این سخنان که تنهااز مغز های معیوب جنسی خارج می شود یکی از معاونان پلیس جمهوری اسلامی ، بدون اشاره مستقیم به نام لیلا حاتمی ، نوع پوشش او در جشنواره های خارجی را مورد انتقاد قرار داه و اظهار داشته است :«اینکههنر پیشهزني در جشنواره‌ كن و يا ديگر جشنواره‌ها با يك لباس بد و مستهجن و حجاب نامناسب ظاهر شود و با مرد نامحرم دست بدهد، الگو مي‌شود و اين رفتار كجاي انقلابي است كه ما انجام داده‌ايم.»البته حق با این مقام پلیس جمهوری اسلامی است . لباس زیبا و در عین حال « پوشیده »لیلا حاتمی، جایی در انقلاب مورد نظر پلیس سر کوبگر جمهوری اسلامی ندارد .فقط رفتار سردار زارعی ، دیپلمات جمهوری اسلامی در برزیل و معاون دانشگاه زنجان و نیز وحشی گری های سردار رادان در زندان کهریزک ،قابل تطابق با خواسته های نیروی انتظامی جمهوری اسلامی و فرماندهان سرکوبگر آنست .
سخنان هماهنگ دو فرمانده ارشد نیروی انتظامی مرا به یاد متن شرم آوری انداخت که حدود یکسال پیش در سایت خبری رجا نیوز منتشر شد و عقده های جنسی دست اندرکاران آن سایت « خبر جعل کن » را در قالب خبری به نمایش گذاشت که اهانت مستقیم به اغلب بانوان و پزشکان ایرانی بود . در این خبر آمده بود :« در همه حالات و مراحل زایمان خانم ها ، حتی در هنگام زایمان ، پسران دانشجو به بهانه گذراندن دوران تحصیل و کسب تجربه ، بالای سر خانم ها رفته و به معاینه آنها می پردازند . » سایت خبری نزدیک به بیت رهبری ، آنگاه با وقاحت تمام ، بانوانی را که به هردلیل به معاینه خود توسط پزشکان مرد، رضایت می دهند را از بانوان باحیا جدا کرده و نوشته بود:« نکته عجیب اینجاست که انجام معاینه توسط دانشجویان مرد الزامی است حتی برای خانم های عفیفه و با حیا » . در همان زمان ، یادداشتی نوشتم و در آن ، تأسف خود را از این رفتار و گفتار ،ابراز داشتم زیرا به عقیده من نشانگر ابتلای کارگزاران جمهوری اسلامی به « بیماری جنسی » است .
حقیقت آنست که من از قراردادهای مخفیانه اقتصادی سران نظام با دولت های باج گیر خارجی ، به شدت نگرانم زیرا نمی دانم خیانت پیشگانی که رأی مردم را دزدیده اند، با این قرار دادها ، تا چند سال ملت ایران را به «باجگیران بین المللی »، بدهکار کرده اند . همچنین از زد و بند های سیاسی سران نظام با آدمکشان بین المللی همچون بشار اسد ، خونم به جوش می آید چون وجهه «ایرانیان» را در چشم مردم مظلوم سوریه وسایر ملت های آزادیخواه جهان ، تخریب می کند . اما سخنان تکراری و اهانت آمیز مسئولات و رسانه های نظام در مورد روابط بانوان و مردان ایرانی ، مایه شرمندگی برای هر ایرانی است . راستی ، این آقایان ، کارگزار جمهوری اسلامی هستند یا بیماران جنسی ؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر