۱۳۹۱ شهریور ۱۲, یکشنبه

با پوزش ! فقط پالان عوض شده است

امروز یازدهم شهریور ماه داشتم روزنامه ایران را نگاه می کردم تا ببینم پُر رویی دار ودسته احمدی نژاد چقدر است و در مورد« اجلاس مفتضح غیر متعهد ها در تهران» چه گفته اند دیدم معاون احمدی نژاد ـ علی سعید لو ـ گفته :
«نمایندگان برخی از هیئت های شرکت کننده در ملاقات های حضوری با اینجانب تصریح کردند که درسفر به تهران با حقایق مهمی شدند وبر خلاف تبلیغات رسانه های غربی ایران را یک کشور قدرتمند پیشرفته آزاد وبا دولتمردانی پر تلاش و مردمانی مهربان و مهمان نواز آنها تصریح کردند که در ایران با هیچ نشانه ای از تحریم های امریکا مواجه نشدند و حتی اگر تحریم های غرب چنین نتیجه ای را در بر دارد سایر کشورها نیز بهتر است به استقبال چنین تحریم هایی بروند». یادم افتاد پیش یکی از وزرای دولت اول احمدی نژاد که هم اکنون عضو جبهه پایداری است و سایه احمدی نژاد را با تیر می زند ـ سلیمانی وزیر برکنار شده ارتباطات ـ چند سال پیش یک حرف بی ربط در همین مایه ها زده بود که «درسفري كه به يكي از كشورهاي منطقه داشتم، يك وزير عرب در گوشي به من گفت: ما سرباز رئيس جمهور شما هستيم. »به آرشیو مراجعه کردم دیدم در پاسخ به آن حرف بی ربط ، دقیقاً پنج سال پیش ـ یازدهم شهریور سال ۸۶ ـ مقاله ای در آفتاب یزد نوشته بودم که فکر می کنم آنچه در آن یادداشت نوشتم در مرتبه ای قویتر الان هم وجود دارد . توصیه می کنم سرمقاله روز یازدهم شهریور ماه ۸۶ من در آفتاب یزد ـ اینجا ـ و مقاله علی سعید لو در روزنامه ایران روز یازدهم شهریور ماه ۹۱ را بخوانید . خواندن این دو مقاله باهم مرا سی و چهار سال پیش به عقب برد که عده ای گمان می کردند ـ و گمان می کردیم ـ در حال شق القمر کردن هستیم . در آن زمان ، یکی از شعارهای عده ای از مردم این بود که « ما می گیم خر نمی خواهیم پالان خر عوض می شه ». حالا حکایت اطرافیان احمدی نژاد است که ظاهرا همه ا زیک جنس هستند وفقط روپوش و ظواهر آنها با هم متفاوت است .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر