۱۳۹۱ شهریور ۱۸, شنبه

دفتر رهبری یا « بازار مواد توهم زا»؟



هنوز از دروغ مفتضح علی اکبر ولایتی در مورد سخنان « بان کی مون» در دیدار باسید علی خامنه ای « اینجا » و تکذیب دفتر دبیر کل سازمان ملل « اینجا» بیش از یک هفته نگذشته ، دروغ دیگری از او در سایت های «مزد بگیر بیت رهبری » منتشر شد. در اظهار نظر قبلی ، ولایتی ادعا کرده بود بان کی مون در دیدار با رهبر جمهوری اسلامی ، او را رهبر جهان اسلام خوانده است .اما پس از تکذیب دفتر بان کی مون ، دفتر ولایتی اعلام کرد « بان کی مون ، آقای خامنه ای را رهبر مذهبی در منطقه دانسته است».
اکنون بار دیگر سایت های متوهم و دروغ پرداز حکومتی ، سخن دیگری از ولایتی منتشر کرده اند « اینجا » که به موجب آن « نخست وزیر یک کشور بزرگ اسلامی موقع ورود به اتاق رهبری کفش های خود را در آورده و مشتاقانه به دیدار ایشان شتافته است» البته مطمئن بودم که این خبر، دروغی دیگر همچون سایر ادعاهایی است که برای سرپوش گذاشتن بر رسوایی کنفرانس تهران مطرح می شود اما در عین حال به سایت خبری دفتر رهبری و سایر مراکز خبری جمهوری اسلامی مراجعه کردم تا در اظهار نظر خود دچار افراط نشوم . ابتدا از سایت وابسته به رئیس مجلس (خبر آنلاین ) لیست نخست وزیران شرکت کننده ـ اعم از مسلمان و غیر مسلمان ـ در اجلاس را پیدا کردم « اینجا » که نشان می داد نخست وزیران هند ، بنگلادش ، نپال ، بوتان ، عراق و سوریه در اجلاس تهران شرکت کرده اند . از میان این شش نفر ، نخست وزیران بوتان و نپال با خامنه ای دیدار نداشته اند . تصاویر مربوط به دیدار نخست وزیر عراق ، نخست وزیر هند و نخست وزیر سوریه هم نشان می داد که آنها با کفش در کنار خامنه ای نشسته اند . تنها تصویر مخابره شده از ملاقات رهبری با مقامات شرکت کننده در اجلاس غیر متعهد ها که امکان مشاهده کفش میهمان در آن وجود ندارد عکس مربوط به نخست وزیر بنگلادش است که آن هم به دلیل نوع پوشش خانم « واجد » تشخیص« داشتن پاپوش » یا« پابرهنه بودن او» امکان پذیر نیست.
اما حتی اگر نخست وزیر بنگلادش ، پابرهنه و سراسیمه به دیدار خامنه ای شتافته باشد اطلاق عنوان « کشور بزرگ اسلامی » به بنگلادش ، تنها از متوهمانی همچون مشاور رهبر جمهوری اسلامی ساخته است . این توهم ، فقط گریبانگیر « علی اکبر ولایتی » نیست . در رأس متوهمان « بیت رهبری » شخص سید علی خامنه ای حضور دارد که آخرین توهم او در دیدار با اعضای مجلس خبرگان آشکار گردید . او دراین دیدار هم از موفقیت بزرگ اجلاس عدم تعهد در تهران سخن گفت و هم پیشرفت های مشعشع دردوره حاکمیت خود را به رخ «خفتگانی »کشید که قرار است بر عملکرد رهبر ، نظارت نمایند .قبل از او هم نشانه های توهم در سخنان سایر اطرافیان رهبر جمهوری اسلامی قابل مشاهده بود . چندی قبل ، رئیس دفتر خامنه ای اظهار داشت :« با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری جهش علمی ، اقتصادی و .....در ایران به نقطه قابل توجهی دسترسی پیدا کرده و سرعت پیشرفت در کشورچشم های بسیاری از کشورهای دنیا را به خود خیره ساخته است » . اما توهم آمیز ترین بخش سخنان رئیس دفتر خامنه ای این بود که «تا سال ۱۳۶۷ میزان استخراج از چاههای نفتی کشور روزانه ۸ تا ۹ میلیون بشکه بود در حال حاضر روزانه ۱۹ تا ۲۰ میلیون بشکه نفت از کشور استخراج می شود »(اینجا ).
در ماههای اخیر روند دروغ سازی و انتشار اکاذیب از سوی وابستگان رهبری ، شتاب بی سابقه ای گرفته است . دروغ های منتشره توسط دفتر رهبر جمهوری اسلامی ، آنقدر ناشیانه و رسواست که ساختن و انتشار آن توسط انسان های عاقل - حتی دروغ گوها ـ بعید به نظر می رسد. پس تنها فرضی که باقی می ماند تبدیل دفتر رهبری به یکی از بزرگترین بازار های مصرف ‌«مواد توهم زا » می باشد . باور کنید این سخن ، نه جنبه طنز دارد و نه هیچگونه بزرگنمایی درآن وجود دارد . من به شدت نگران کشورم هستم که اصلی ترین تصمیم گیران آن ، متوهمانی دروغ پرداز هستند . شما چطور؟ آیا نگران نیستید ؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر