۱۳۹۲ تیر ۱۳, پنجشنبه

آن روز ریش تراش امروز....

تقریباً دوماه بعد از کودتای انتخاباتی سال ۸۸ ـ که امروز عده ای از اصلاح طلبان به دنبال پاک کردن آن از حافظه مردم هستند ـ همه نشانه ها حاکی از عدم اراده نظام برای مجازات جنایت کاران کهریزک  و همدستان آنها بود. در آن زمان مقاله ای درآفتاب یزد نوشتم و رفتار دستگاههای مسئول در برخورد با عوامل آن جنایت ها را با رفتار مشمئز کننده نظام در مواجهه با جنایت سال ۷۸ در کوی دانشگاه تهران مقایسه کردم. اکنون که حکم اولیه قصاب  کهریزک  ـ  قاضی محبوب خامنه ای   ـ صادر شده به نظرم رسید بازنشر آن یادداشت خالی از لطف نیست. ضمن آنکه این حکم ننگین،  به خوش خیال ترین افراد هم یاد آوری می کند که خامنه ای هیچ تغییری نکرده و برای ادامه سرکوب ها و جنایت های خود به «مرتضوی های دیگر» نیازمند است ولذا اجازه نمی دهد که  «نخستین مرتضوی او» با مجازات سنگین مواجه شود .  متن کامل یادداشت با عنوان « آن روز ریش تراش امروز ...»  را  از اینجا بخوانید

۴ نظر:

  1. این حکم پاسخ به خوش خیالانی بود که از ما بودند ولی پای بر خون زنده یادان جنبش گذاشته و رای به صندوق دیکتاتور انداختند و به حسن کلید ساز یا دیگری رای دادند.
    این حکم تحقیر کننده یک بار دیگر نشان داد کسی که این حکومت را به رسمیت بشناسد و از ان عدالت بجوید خود را به خواب زده است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. Sarbedar @
      خواهشا به ملت توهین نکنید
      برنامه شما ها چه بود؟ خوب اقای بیدار شما چه راه حلی داری که می نویسی نصف ملت ایران خواب هستند.من هم رای ندادم ولی این باعث نمیشه که به بخشی از ملتم توهین کنم.

      حذف
  2. آقای واحدی عزیز، دوست دارم نظرتان را راجع به وقایع مصر بدانم.

    پاسخحذف