۱۳۹۲ مرداد ۴, جمعه

ساحل گردی کروبی و دروغ پردازان ناشی جمهوری اسلامی

پس از آنکه خانواده مهدی کروبی اعلام کردند او در شرایط نامساعد جسمی به سر می برد ودر طی یک هفته ، دوبار به بیمارستان منتقل شده ،  یکی از سایت های حکومتی عکسی را منتشر کرد تا ثابت کند مهدی کروبی نه در مراکز درمانی بلکه در سفر تفریحی در کنار دریا به سر می برد. من در زمینه فتوشاپ و سایر حقه های تصویری ، تخصصی ندارم اما در این عکس نکاتی وجود دارد که نشان می دهد سران جمهوری اسلامی ، پول های مردم را در اختیار دروغ پردازان ناشی می گذارند  که نتیجه آن بر رسوایی های جمهوری اسلامی می افزاید. به عکس نگاه کنید  و به نکاتی که در زیر می آید بیندیشید:
۱- این عکس در مرداد ماه منتشر شده است اما کروبی بر روی پیراهن خود ، ژیله زمستانی به تن دارد 
۲- به سایه های موجود در عکس نگاه کنید . سایه کروبی از سمت چپ به سمت راست  تصویر رفته است در حالی که تصویر سرنشینان قایق ازبالا به پایین تصویر  است
۳- کروبی از عینک طبی با شماره بالا استفاده می کند اما در تصویر او در حال قدم زدن در کنار دریا بدون عینک است.

۵ نظر:

  1. عکس به نظر فوتوشاپی نمیاد آقای واحدی و مورد دومتون بی اعتباره (چون سایه اولین سرنشین از سمت چپ قایق با سایه شیخ جور درمیاد). مورد عینک رو نمی دونم، اما مورد ژیله، کاملا قابل پذیرشه.
    چیزی که به نظر من میرسه اینه که ممکنه اینها پاییز یا زمستون پارسال قصد کرده باشند که آقای کروبی رو شمال ببرن (شایعه شمال هم به گمونم مال همون زمانه) که احتمالا جواب نداده نتونستن از پسش بر بیان. این عکس هم احتمالا ماحصل همون تجربه ناموفقه.

    پاسخحذف
  2. dorost ya ghalat boodane ax khili mohem nist, vali chizi ke vazeh va moheme, jenayate hokoomate gomhoori eslami mibashad ke in aghaye karoobi ham yeki az sarane nezam boodand. daste raste khomieni dajal boodan kam nist

    پاسخحذف
  3. اون کناره ساحل چقدر تمیز و خط راست و مستقیم در آمده.. همچین ساحل خوش دستی خدایی تاحالا دیده بودید؟ :)))))

    پاسخحذف
  4. Zavie sayeha kamelann motefavete. Dar hodode 30 dareje tafavot. In Beheshtian key rast goftand ke dovomin bareshoon bashe????????????

    پاسخحذف
  5. در اینکه کروبی با بی عدالتی در اوضاع بدی قرار داره هیچ شکی نیست، اوضاع بدی که انسان سالم رو از پا در میاره چه برسه به کسی که بالای 70 سال سن داره. حصر، بی احترامی، دوری از اجتماع ...
    این عکس میخواد چی بگه؟!! که کروبی سفرهای شمال میره و حالش خوبه؟! با این جو امنیتی سفر شمال؟! این عکس یا فتوشاپه یا مال چندسال پیشه.
    اما مورد دوم دلیل بر تقلبی بودن این عکس نیست، چون زاویه ایجاد سایه ربطی به زاویه ایجاد تصویر نداره. محل سایه افتادن به جای خورشید در اون لحظه مربوط میشه، اما تصویر و میشه همیشه در سطح آب یا آینه یا ... دید فقط کافیه نور باشه حالا از چه جهتی مهم نیست.

    پاسخحذف