۱۳۹۲ خرداد ۱, چهارشنبه

آسید حسن! اسفند ماه ۸۲ را به یاد می آورید؟




 نامه  سید حسن خمینی به هاشمی  رفسنجانی  ـ اینجا ـ را که خواندم به اسفند ماه سال ۱۳۸۲ بازگشتم؛ روز انتخابات مجلس هفتم. در منزل آقای کروبی با او نشسته بودیم کسی هم غیر از من و آقای کروبی  حضور نداشت. در آن زمان کروبی، رئیس مجلس ششم بود و کاندیدای انتخابات مجلس هفتم. گزارش های عجیبی از دخالت مستقیم بسیج در داخل حوزه های انتخابیه می رسید.  فرماندار یکی از شهرها تلفن زد و گفت می خواسته برای سرگشی به یکی از حوزه های انتخاباتی برود نیروهی لسیج از ورود او جلوگیری کرده اند.حوالی ظهر بود که پاسداران شیخ خبر دادند سید حسن خمینی و پدر همسرش ـ سید محمد موسوی بجنوردی ـ برای ملاقات شیخ آمده اند. موسوی بحنوردی به محض ورود فریاد کشیدذ :« کار ما به جایی رسیده که می خواهند به زور ، کیف کش رئیس دفتر فرح پهلوی را به ریاست مجلس برسانند» در ان روزها صحبت های زیادی در خصوص ارتباط حداد عادل با یکی از نزدیکان همسر شاه سابق ایران مطرح بود. هر چقدر موسوی بجنوردی ، عصبانی بود سید حسن با خونسردی نشسته بود و از خود پذیرایی می کرد. در آخر هم گفت: اینقدر حرص نخورید همه این حرف ها می گذرد و تا چند ماه دیگر همه ما به این حرف ها می خندیم. او البته همان موقع هم می خندید. اما توصیه او به بی خیالی در برابر کودتای انتخاباتی مجلس هفتم، بعدها هم با حضور مکرر در کنار رهبر فاسد و بی کفایت جمهوری اسلامی ـ علیرغم زندانی بودن موسوی و کروبی با دستور مستقیم رهبرـ ادامه یافت تا نشان دهد او همیشه به کودتاهای رهبر می خندد و حرص خوردن دیگران برای چنین مسائلی را به طنز می گیرد.

۳ نظر:

  1. خوب این سید حسن نوه چه کسی است ؟؟؟ !!!!!! چرا دورویی و نفاق و نیرنگ نکند ؟ مگر پدر و پدر بزرگش نکردند ؟ مملکت را باینجا که میبینید نرساندند ؟ تا خون خوار و عقده ای کثیفی حالا بنام ولی فقیه بر مردم حکومت کند . ظلم و جور کند !!!!!!!!

    پاسخحذف
  2. سید حسن. قتل پدر خود به گواهی اعترافات سعید امامی. را به سبیل هاش کشیده این چیز ها که برای سیب زمینی مثل اون بلا موضوع است.

    پاسخحذف
  3. واقعا که یک موی تن خمینی به تن هیچکدام از بچه هاش و نوه هاش نیست! از قدیم گفتن که از آتیش خاکستر به عمل میاد! اگه اینها حمیت داشتن باید که هر کسی که به حریم خانواده خمینی بی احترامی میکرد چنان بلایی سرش میاوردن که درس عبرتی برای دیگران میشد.

    پاسخحذف