۱۳۹۲ فروردین ۶, سه‌شنبه

از پیام تاجزاده تا بی خبری کروبی

برای مصطفی تاجزاده و مقاومت او احترام فراوان قائل هستم. ایستادگی  همسرش  و تلاش آن بانو برای دلداری همسران جوان زندانیان نیز ستودنی است. اما نمی توانم یک نکته را نا گفته بگذارم. می گویند حاکمیت، از کاندیداتوری خاتمی می ترسد و حتی از مطرح شدن این کاندیداتوری ، واهمه دارد. اما علیرغم این ادعا، پیام مصطفی تاجزاده عزیز در مورد تشکیل  « ستاد مجازی برای کاندیداتوری خاتمی » از زندان  بیرون می آید و بلافاصله در رسانه ها منتشر می شود. حالا این وضعیت را مقایسه کنید با شرایطی که کروبی با آن مواجه است. از میان فرزندان کروبی ، فرزند ارشد او ـ حسین ـ اصرار زیادی  دارد در ملاقات های خود با پدر، او را از اخبار کشور و تحولات خارجی مرتبط با ایران ، مطلع نماید . حسین   ماههاست که به همین جُرم ، از ملاقات با پدر ، محروم است .در واقع نه تنها کروبی نمی تواند  «پیامهای  کیلومتری»به خارج  از بازداشت  خانگی بفرستد  بلکه زندانبانان، از  رسیدن خبرهای داخلی و خارجی به او جلو گیری می کنند. به قول آقای ابطحی : « هویجوری » .
 منتظر حملات دوستان پُر تحملی می مانم که پاسخگویی را وظیفه خود و دانستن را حق مردم می دانند!!قاعدتاً  اگر کروبی همچنان بر همان موضعی که در انتخابات مجلس داشت  باقی بماند که آن را نمایشی می دانست  محرومیت او از دریافت خبر و ارسال پیام ،ادامه خواهد داشت و اگر به ستاد مجازی آقای خاتمی بپیوندد تردیدی ندارم  او هم موفق خواهد شد پیام های کیلومتری در حمایت از این حماسه ، صادر وآن را در سایت های ویژه، منتشر نماید

۱ نظر:

  1. با تیز بینی به نکته خوبی اشاره کردید.حیف از تاجزاده که در اردوگاه اصلاح طلبان ( بخوانید نئو محافظه کاران به دلیل اعتقاد بر حفظ وضع موجود به هر قیمت ) است . حکومت از اصلاح طلبان پلان ب درست کرده است تا اگر قافیه تنگ شد و موجودیت نظام استبداد دینی مورد تهدید واقع شد به انها کمی میدان دهد و اصلاح طلبان با پایمال کردن خون شهدای جنبش سبز به پیشواز این خدعه حاکمیت رفته اند.

    پاسخحذف