۱۳۹۰ دی ۱۸, یکشنبه

دردسر های حکومت مستأصل ایران و دروغ پردازان زنجیره ای

یک ماه قبل مقاله کوتاهی نوشتم و در آن به دست و پازدن های نومیدانه حکومت برای بزرگنمایی «‌راهپیمایی نهم دی ماه ۸۸»‌اشاره کردم . از جمله نکات مندرج در آن یادداشت ، وارد شدن مستقیم رهبر به موضوع و دیدار او با اعضای ستاد بزرگداشت نهم دی ماه بود . رهبرکه شخصاً‌تعزیه گردانی این بزرگداشت را به عهده گرفته بود در جمع اعضای ستاد بزرگداشت نهم دی ماه ادعا کرد «....یک بیماری عمیقی درست کرده بودند ، اهدافی داشتند ، زمینه ها و مقدمات فراوانی برایش چیده بودند کارهای بزرگی شده بود و هدف های خطرناکی دنبال این کار بود که با این برخورد های گوناگون سیاسی و امنیتی حل نمی شد ، یک حرکت عظیم و مردمی لازم داشت که این حرکت ، حرکت نهم دی ماه بود . آمدند بساط فتنه و فتنه گران را در هم پیچیدند ....»
در مقاله ای که در این مورد نوشته بودم ، یک سؤال و یک پیشنهاد وجود داشت: سؤال اینکه «چرا وجود این ستاد در دومین سالگرد هیاهوی نهم دی ماه اعلام شده ودر نخستین سالگرد ، اعضای ستاد با رهبر خود دیدار نداشته اند ؟» وپیشنهاد ، اینکه «اکنون که ادعاهای مربوط به مرگ جنبش ، بار دیگر با ادعای مداوای بیماری تکرار شده است مدعیان می توانند با یک اقدام ساده ، میزان باور خود به این ادعا را آشکار سازند . آنها می توانند یک روز موسوی و کروبی را آزاد کنند و به مردم اجازه دهند به همراه آن دو ، یک راهپیمایی برگزار نمایند . بهترین مکان برای این راهپیمایی نیز همان مسیری است که درروز نهم دی ماه هشتادو هشت در اختیار راهپیمایان حکومتی بود و به ادعای رهبر ، موجب مداوای یک بیماری بزرگ شد ».
این مقاله موجب عصبانیت زنجیره ای سایت هایی شد که پول می گیرند تا مجیز گوی رهبر و سخنان او باشند . نخستین بار ، سایت مشرق ، خبری در این مورد جعل کرد . این سایت که در ماههای اخیر با جذب افراطی های طرد شده از سایر سایت های حکومتی، در جایگاه سردمداردروغ پردازی علیه منتقدان و مخالفان رهبر قرار گرفته است درتاریخ بیست ودوم آذرماه نود، به خیال خود تلاش کرد فعالیت های مرا ناشی از ارتباط با فرزند آخرین پادشاه ایران معرفی کند. چند دقیقه بعد ، خبرگزاری سپاه ، همان خبر را بدون کوچک ترین تغییر به عنوان خبر تولیدی خود منتشر نمود تا مشخص شود علیرغم بذل و بخشش های فراوان که در این سایت های دروغ پرداز انجام می شود آنها ناچارند دروغ های تکراری وکپی برداری شده را به بالادستی های خود بفروشند و پاداش بگیرند .
دو روز قبل ، نامه ای خطاب به رهبر جمهوری اسلامی نوشتم . انتشارآن یادداشت ، مجیز گویان رهبر را با دردسر بزرگی مواجه کرد . آنها از یکسو نمی توانستند به انتشار نامه و محتوای آن اشاره کنند زیرا موجب آگاهی تعداد بیشتری از هموطنان نسبت به عملکرد بیست و دوساله رهبر می شد ، از سوی دیگر دست اندرکاران سایت های حکومتی موظف بودند وفاداری خود به رهبر را به اثبات برسانند و این کار جز با اتهام افکنی علیه نویسنده نامه، امکان پذیر نبود . در عین حال دست اندرکاران سایت های دروغ پرداز ، همچنان با بحران ناشی از « فقر خبر»‌و «‌کمبود نویسنده قابل »‌مواجه بودند . لذا این بار سایت جهان نیوز خبری را منتشر نمود که بیست وپنج روز پیش توسط « مشرق »‌ جعل و « فارس »‌هم عیناً از آن کپی برداری کرده بود .دست اندرکاران جهان نیوز هم ،دقیقاً مانند خبرگزاری فارس ، خبر تولید شده توسط « مشرق »‌را سرقت و به نام خود منتشرنمودند البته با بیست وپنج روز تأخیر!
اکنون می خواهم حامیان « کاهنده »‌رهبر را مخاطب قرار دهم و ازآنها بپرسم « شما که علیرغم ریخت وپاش های فراوان ، حتی برای تنظیم خبرهای جعلی و ابراز وفاداری به رهبر، تا این حد دچار قحط الرجال هستید چگونه می خواهید دربرابر بحران هایی بایسنید که به دلیل انزوای روزافزون در داخل و خارج کشور با آن مواجهید ؟» راستی تاکنون به دردسرهای حکومت مستأصل خود اندیشیده اید؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر