۱۳۹۳ فروردین ۵, سه‌شنبه

خامنه ای ، مرده است؟

آیا انشااله خامنه ای مرده است؟ بیش از بیست و چهار ساعت از مرگ مظلومانه مرزبان ایرانی  گذشته اما رهبر جمهوری اسلامی  که اگر یکی از جیره خوارانش در سوریه و لبنان ، سقط شود  بلافاصله پیام صادر می کند دچار خفقان مرگ  باراست. شاید هم دلش نمی آید پبام بدهد زیرا هرچه باشد قاتلان هم جانورانی خونخوار از جنس خود او  هستند. البته از نظر رهبر فاسد  و جنایت کار جمهوری اسلامی ، این مرزبان ، دچار گناه بزرگی شده است. او اگر به جای آنکه برای حفاظت از مرزهای کشورمان  به سیستان رفت ، به سوریه می رفت به محض اسارت ،  نوکران خامنه ای با کیسه هایی که از پول ملت ایران پر شده است راهی سوریه می شدند تا او را آزاد کنند همانظور که تعدادی از فرماندهان مفتخوار سپاه  که درسوریه  اسیر شده بودند را با پرداخت پول کلان آزاد کردند. مگر آن شیخ احمق - مهدی طائب - نگفت "سوریه از خوزستان برای ما مهم تر است؟ " پس اگر این جوان مظلوم ایرانی به حای سیستان ، در سوریه به اسارت در می آمد  نه تنها حاضربودند برای آزادی او از جیب ملت ایران میلیونها دلار هزینه کنند بلکه اگر لازم بود خامنه ای ناموس خودش را هم برای  آزادی او تسلیم می کرد. اما  این فرشته مرگ - خامنه ای - که بر ملت  ایران نازل شده  ، برای این مظلوم، هزینه نکرد. از آن بدتر ،  بنا بر اعلام وزارت خارجه پاکستان ، حکومت ایران ،  از مدت ها قبل ، پیگیری موضوع را هم متوقف کرده بود. لعنت بر خامنه ای جنایت کار، لعنت بر مصباح حرام خوار و بی همه چیز و لعنت بر جنایتکاران جیش العدل که نسخه دیگری از خامنه ایسم هست. البته بر خودمان هم نهیب بزنیم که فکر می کنیم برای  ارتباط با خدا ، به حقه بازانی که  نمایندگان قلابی خدا بر روی زمین هستند  نیاز داریم .  به عنوان کسی که به خدای بزرگ اعتقاد دارم  با صدای بلند فریاد می زنم : لعنت به دروغ بزرگی به نام اسلام سیاسی که خامنه ای ، جیش العدل ، داعش ، انصار حزب اله و جانوران هم نژاد ایشان ، نمادهای مختلف آن هستند

۲ نظر:

  1. مشکل من، شما و ایران با مردن خامنه‌ای حل نخواهد شد، ولی برعکس هر تعداد بیشتری که با اسلام قهر کنند آنگاه نجات ایران بیشتر میسر خواهد شد.
    مذهب به طور کلی برای دورانی بود که انسان پاسخ این هم راز هستی را نمی‌دانست. امروز اما که انسان خود توانایی تولید موجود زنده را دارد وجود مذهب بیهوده شده. یقینا به مرور زمان همه به این نتیجه خواهند رسید ولی تا آن روز خامنه‌ای و شیادانی امثال او هم خواهند بود.

    پاسخحذف
  2. سلام
    یکی از مشکلات اصلی ما ایرانی ها اینست وقتی کسی را قبول نداریم حاضریم به هر صورت طرف را به لجن بکشیم و یا تخریب کنیم و واقع بین نیستم در مورد تاریخ و سیاست و اقتصاد در قبل همین بودیم و متاسفانه الان هم همین هستیم مردم ایران فعلا به کسی که فکر می کنند ضرر کمتری به آنها می رساند مدارا می کنند. و متاسفانه هیچ جریان سیاسی نتوانست اعتماد مردم را در زمینه عملکرد عادلانه در این سی و پنج سال جلب کند. لطفا واقع بین باشید.

    پاسخحذف