۱۳۹۲ تیر ۲۲, شنبه

خرِ آقا و « پل حماسه سیاسی »



خر آقا و عواملش از پُل « حماسه سیاسی » گذشت . دبّه های آنها شروع شد. قابل توجه برخی خوش خیال ها:
عسگراولادی قبل از حماسه سیاسی : به عنوان یک عضو هیات منصفه می‌گویم که من موسوی و کروبی را در فتنه 88 مجرم نمی‌شناسم
http://khabaronline.ir/detail/270758


عسگر اولادی بعد از حماسه سیاسی : قابل تردید نیست که موسوی و کروبی فرمان شورش خیابانی صادر کردند با بیانیه‌های تند و افراطی مسبب قتل شده‌اند ده‌ها نفر در اغتشاشات کشته شده‌اند.. آنها میلیاردها تومان به مردم به‌ویژه کسبه خسارت زدند باید جوابگو باشند. این را باید دادگاه و قاضی مجازات آن را تعیین کند.
http://sahamnews.org/1392/04/253312

۳ نظر:

  1. گاهی اوقات فکر میکنم ، شاید این ملت عزیز شهید پرور همیشه در صحنه ، لایق این حکومت است . آخر کم حافظه و فقط فکر منافع شخصی بودن ، تا این حد؟
    رفتند رای دادند که شاید دلار ارزان شود ، تحریم ها شل شود ،
    خوب جواب فرزندان و نسل های آینده را چه میدهند که تن به خواری و ذلت دادند ، اصلا هم به فکر ساختن آینده و رسیدن به آزادی نبودند.

    گرچه میدانم اشتباه میکنم ، بیشتر مردم اینطور نبودند ، و دراین خیمه شب بازی شرکت نکردند ، همین مایه امید من و امثال من است

    پاسخحذف
  2. سلام جناب آقای واحدی!
    من یکی از دنبال کنندگان نوشته های شما هستم و ناراحتم که حجم یادداشت هایتان کم شده،البته در یکی از پست هایتان توضیح دادید که به خطر مشکلات مالی و زندگی در غربت مجبور به اشتغال در زمینه ای دگیر شده اید اما بسیار دوست دارم که هر آنچه از چشم تیزبین و باریک بین خود می بینید با ما هم در میان بگذارید چرا که این روشنگری شما روی بینش سیاسی ما خوانندگان(حداقل شخص خود من) تاثیر بسیار گذاشته است،ممنون.
    در مورد این یادداشت هم باید بگویم من در انتخابات شرکت نکردم ولی با انتخاب شدن روحانی سعی کردم من هم مثل بقیه خوش بین باشم و به قول معروف انرژی منفی ساطع نکنم،هنوز هم به زور خودم را نگه داشته ام تا حرفی خلاف این همه خوش بینی نزنم! من هم امیدوار هستم هر چند ایجاد تغییر در اوضاع فعلی را در حد معجزه می دانم ولی خب ما ملتی هستیم که در قرن بیست و یک میلادی هنوز معتقد به وقوع معجزه هستیم! آقای واحدی! من این بار بازی نخوردم و امیدوارم این جماعت رای دهنده بازی نخورده باشند!

    پاسخحذف
  3. آقای واحدی
    من یکی از طرفداران نظریات شما هستم. متاسفم که نام شما را در بیانیه علیه مخملباف دیدم. آیا مقاله مچید محمدی در اعتراض به این بیانیه را خواندهاید؟ ممکن است برای رفع شبهه پاسخ دهید؟

    پاسخحذف