۱۳۹۲ مرداد ۲۷, یکشنبه

راهی برای نان خوردن در دولت تدبیر و امید


مطلب زیر را بخوانید برای رفع خستگی خوب است.البته من واقعاً دلم برای بعضی افراد می سوزد که در هیچ زمینه ای استقلال ندارند و منتظر « امریه » از بالا هستند ؛ یک روز برای شرکت یا عدم شرکت در انتخابات و یک روز برای بیان آرزوهای بزرگتر هایشان در فالب یک ادعای واهی. این دوستان ظاهراً حتی اجازه ندارند در مورد مطلبی که مأمور هستند بنویسند تحقیقی مختصر به عمل بیاورند. از بالا به آنها گفته اند « واحدی قرار است دیگر مطلب ننویسد » این طفلکی ها هم بدون تحقیق و تنها بر اساس امریه، تحلیل گر می شوند. کسانی که مطالب صفحه من را پیگیری می کنند می دانند من هیچگاه نگفتم و ننوشتم که دیگر هرگز نخواهم نوشت. اما آرزو بر جوانان عیب نیست و خوشی چند وقته از این توهم هم بر آرزو کنندگان آن، حلال! ضمن آنکه اگر دوستان مایل بودند یکی از بزرگان آنها را معرفی می کنم که خیلی علنی حرف خود را عوض کرد اما چون در « حلقه خودی ها » بود تغییر موضع او را« زیرسبیلی » رد کردند. آن بزرگ، تقریبا ده روز قبل از انتخابات گفت « با احترام به کاندیداهای اصلاح طلب، ما هیچ کاندیدایی نداریم » و دوسه روز بعد از آقای روحانی حمایت کرد.
حالا مطلبی را که بر اساس آرزوی برخی بزرگترها توسط یکی از کوچک تر ها نوشته شده بخوانید.حمیدرضا سلیمانیاز عاقبت ریش "سردار قاسمی "تا تحلیل های آبکی "مجتبی واحدی"...یه آقایی بود که با صراحت میگفت؛ اگه فائزه هاشمی رفت زندان ،من ریشام رو از ته میتراشم!!!(سردارقاسمی)یه آقای دیگه ای هم قبل از انتخابات به صراحت گفت؛ اگه روحانی رئیس جمهور شد من دیگه هرگز تحلیل سیاسی نخواهم کرد(مجتبی واحدی)اما نه اون جناب سردار اصولگرا ریشش رو تراشید و نه این آقای به اصطلاح اصلاح طلب دست از نظریه پردازی و دُرافشانی برداشت و به نظر من دلیل هر دو هم یک چیز بود؛ریش اون سردار و تحلیل های آبکی این دوست عزیز به واقع "نون دونی "و منبع ارتزاق اونهاست؛ از اون سردار بگذریم ،اما جناب واحدی محترم ! شما که دکتر روحانی رو مسئول بیکاری خودت میدونی و هر روز یه اتهامی بهشون وارد میکنی، برای من کاملا قابل درکه که شما احمدی نژاد رو بر دکتر روحانی ترجیح بدی!!!چرا که ایشون هیچ پاس گُلی به شما نمیده که تشریف بیارید صدای آمریکا و گرد و خاک بفرمایید؛ خب برادر من راه های دیگه ای هم واسه نون خوردن وجود داره!!!!

۱ نظر:

  1. اگر تحلیل های شما کم مایه بود اینقدر از آن نمی ترسیدند. پس به کوری چشم بد خواهان که با انهمه امکانات صدا و سیما و ماهواره و پول بی حساب .از وبلاگ شما هراس دارند به روشنگری ادامه دهید. پایدار و برقرار باشید.

    پاسخحذف