۱۳۹۱ تیر ۲۵, یکشنبه

استاد وپدر عزیزم جناب آقای کروبی


نمی دانم پیام های تسلیت که در این روزها برای شما ارسال می شود به دستتان می رسد یا نه اما یقین دارم همین پیام های انسانی ، کینه حکومت به شما وتسلیت دهندگان را مضاعف خواهد نمود . به هرحال وظیفه خود می دانم در گذشت خواهر دلسوخته و مقاومتان را به شما تسلیت بگویم .

برای من که از نزدیک شاهد بسیاری از غم ها و شادی های شما بوده ام تردیدی وجود ندارد که برای شیخ شجاع ما ، هیچ غصه ای بالاتر از آن نیست که حاکمیت کنونی ، هر نوع شادی را بر مردمان سرزمینمان حرام کرده و آنگاه که لازم باشد حتی از تسلا دادن ایرانیان به هموطنان مصیبت زده جلوگیری می کند . می دانم داغدار غم خواهری هستید که همراه بسیاری از ایرانیان، فرزند دلبند خود را در راه دفاع از مرزهای جغرافیایی و عقیدتی ، قربانی نمود اما شک ندارم غم بزرگ تر شما آنست که در این ساعات ، نمی توانید همچون « سنگ صبور» در کنار حجت الاسلام شریفی و فرزندانش باشید و جای خالی « مصطفای عزیز » را برای تسلیت گویی به پدر و سایر بازماندگان، پُر نمایید. به یاد می آورم روزی را که تعدادی از هم رزمان « تقی » به اشتباه ، خبر شهادت این فرزند افتخار آفرین - که در آن روزها نوجوانی پُر شور بود - را به شما رساندند و من در آن لحظات ، صلابت در چهره و سوختن از اعماق دل دریایی تان را با همه وجود حس می کردم . امروز هم یقین دارم با همان صلابت ، در دل داغدار خواهری هستید که در یک ونیم سال اخیر ، بیش از داغ فرزند ، از حبس ناجوانمردانه برادرش رنج دید . این فرزندتان را درغم خود شریک بدانید


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر